onsdag 31 december 2008

tack för i år slut för i år

2008 var ju inte riktigt.. som man kanske tänkt sej att de skulle vara. men vi överlevde dem alla. men nu börjar 2009 om ett par timmar och jag tycker det känns märkbart annorlunda. eller det är väl vad jag innbillar mej iaf. jag tror på 2009. det har liksom inte varit världens bästa år ur många synpunkter. sen har det ju varit ett fantastiskt år från och till. men jag tror på lite mer balans 2009. och sen blir de ju logdans på midsommar och det kan ju aldrig slå fel. nu ska jag sätta på mej masken. och kejsarnens nya kläder måste täckas. sen ses vi i dimman.

bocken brann i år. det gjorde även vårt bostadsområde i umeå. man kan inte lita på någon än sej själv. men det kanske inte gör så mycket. det är dagens fråga eller kanske påstående.

dagens coldplay: Just because I'm losing. Doesn't mean I'm lost. Doesn't mean I'll stop. Doesn't mean I'm in a cross. You might be a big fish. In a little pond. Doesn't mean you've won. 'Cause along may come. A bigger one.

Inga kommentarer: