tisdag 8 mars 2011

jag har för många känslor

förälskelseöveraskningskänsla. att förälska sig i det normala jaget. när symtomen från sjukdomen försvinner och jag blir tydligare. då blir jag förälskad. för jag tycker om mig själv. men jag tycker inte om min sjukdom och vad den gör mot mig. när jag blir sjuk blir jag domnad och avtrubbad. varje gång det händer känns det som om jag tappar bort mig. när jag sakteliga kommer tillbaka känner jag den styrka som jag upplever vara jag. och fan det känns bra.

jag tappade min ena hörlur i ett vattenglas nyss. den fungerar ändå. det känns skönt. e.lejon var här igår. med SUSHI. det var dögott. jag är glad. igår skrev jag brev till folk jag känner för det kändes som om jag skulle dö. idag känns det som om jag kommer leva. jag älskar er. ni betyder så mycket. och mamma betyder så mycket. hon är min båt, min mast och mitt segel. hon är jag och jag är hon. jag ser fram emot att mamma kommer idag och sitter här med mig. jag älskar min mami.

Inga kommentarer: